Jak należało licytować i dlaczego „wypuściliśmy”?
Czasami po turnieju pojawiają się wątpliwości dotyczące przyczyn nie najlepszego wyniku i gorące dyskusje w parze nie przynoszą rozstrzygnięcia.
Szukamy autorytetu, który takich odpowiedzi nam dostarczy (najlepiej oczywiście, gdyby potwierdził, że my zagraliśmy dobrze 🙂
A czasami po prostu nie wiemy dlaczego wynik jest słaby i nie potrafimy samodzielnie dokonać postępu.
A gdyby tak grać w obecności nauczyciela i na bieżąco analizować grę?
To jest jeden z najlepszych pomysłów, aby korygować błędy w momencie ich powstawania.
Gra przy jednym stoliku i bieżąca analiza!
Zapraszamy na lekcje w 4-osobowych grupach podczas których na bieżąco będzie analizowana gra. Lekcje będą się odbywały na platformie Real Bridge, która daje możliwość także kontaktu wzrokowego i pozwala oszczędzić czas na dojazd na zajęcia 🙂
Nauczyciel i rozdania
Marcin Woźniak, czyli sędzia, wieloletni nauczyciel i przede wszystkim doświadczony zawodnik brydża sportowego, będzie przygotowywał rozdania zawierające brydżowe zagadki i obserwował jak grupa radzi sobie z licytacją, rozgrywką i obroną. Po każdym rozdaniu, na „gorąco”, nastąpi analiza i przekazanie prawidłowych wytycznych na przyszłość.
Tematy lekcji na życzenie mogą być dostosowywane do potrzeb grupy. Dla ambitnych studentów będą oczywiście zadania domowe.
Czas trwania i terminy
Zajęcia będą trwały 2,5 godziny i będą indywidualnie umawiane w dogodnym dla grupy terminie.
Cena
Cena dla całej grupy to 160 zł. Lekcje można wykupić w naszym sklepie internetowym.
Zgłoszenia
Proszę zgłaszać chęć udziału w zajęciach co najmniej parami. Będziemy pomagali w doborze par w grupy i wyszukamy dogodny termin zajęć.
Formularz zgłoszeniowy